< Till bloggens startsida

det är försent

Godmorgon!

Jag börjar inte förän 20 över tre idag, så jag har sovmorgon till klockan 12. Men jag vaknade såklart klockan nio och kan inte somna om. Känns förövrigt väldigt spännande att åka in på skolan för en timmes lektion och sedan åka hem igen. Anledningen till att jag åker in är för att jag har ett spanska prov. Jag kan ingenting men det gör inget, för det har bara varit massa strul. 



Det här är sista dagen den här veckan som vi går i skolan. För i är lediga torsdag, fredag, helgen och måndag. På tisdag ska vi till södra berget och på onsdag är det typ städdag, betygsamtal osv. På torsdag är vi FRIA! Nirre.

Nu ska jag kliva upp och duscha. 
Hejdå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0