< Till bloggens startsida

Släppa, få hjärtat å lätta

Var till stan idag för att handla små tjaffs. Där bland handlade jag hårfärg, som skulle bli klar mörkbrunfärg, då min vanliga färg inte fanns på affären. När jag kom hem skyndade jag mig att färga håret. När jag tvättat ur färgen och torkat håret inser jag att håret är riktigt mörkt och ser nästan svart ut i vissa ljus... Bara att leva med? Tror det. 

Nu ska jag slå igång Pretty little liars innan jag somnar, för imorgon är dagen fullspäckad!

den här hårfärgen vore inte fy skam nu...


Du vet vad jag känner
Jag vet att du hör

Kommentarer
Ina Fina

Fin bild på dig :)

2011-08-03 @ 15:05:27
URL: http://inapia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0