< Till bloggens startsida

i don't want to be that girl

Jag satt barnvakt i tre timmar åt världens sötaste barn förut. Efter det tog jag mopeden hem och har efter det bara tagit det lugnt.

Jag har lyckats få ögoninflamation så jag ser lite suddigt och det rinner ur dem hela tiden. Känner på mig att jag kommer vakna upp med ihop kletade ögon imorgon. 

Just det. Imorgon ja. Imorgon tar jag mitt pick och pack och drar till Åre över natten. Det blir nog jätte mysigt!


Ska redigera lite bröllops bilder nu.

Godnatt.

Kommentarer
sim1

haha stackars olina:(

jag kom ihåg när jag hade fått en blåtira, då kunde jag inte öppna mitt öga på mer än en vecka, så jag vet hur du känner dig ( jag såg ut som ringaren i notre dame, du vet qazimådo ) x )

krya!

2011-07-30 @ 16:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0