< Till bloggens startsida

Gatufesten

Igår var det dags för gratis dagen på Sundsvalls gatufest. Vi skulle självklart dit. Åkte först till Elin som bor i Nacksta och umgicks med massor av tjejor. Senare tog vi bussen in till stan och fick springa in till stora scenen för att senare tränga oss fram så att vi fick bra platser. Lyssnade på Rix Fm festival, där bland Ulrik Munter och Jason Derulo. Efter det promenerade vi runt lite, bestämde oss för att käka på Kebab City och senare mötte jag och Ellen upp Emil, Mackan och Walle. Jag, Ellen och Emil åkte karusell. Det var så sjukt roligt! Jag älskar karuseller. I Batman skrattade jag nonstop hela åkturen! Efter det blev det stressigt så vi sprang och köpte varsin langos och åkte hem. 

Jag fick sota för att jag valde mina kilklackar som är rätt höga, istället för converse! Har sjukt ont i fötterna idag och har dessutom fått fulaste brännan av skorna. Har dessutom träningsvärk i benen!


Ulrik Munter - älska!


Jason Derulo - sånt jävla drag!


Antonia


Jane och Lisa


Söt-ellen...


Ellen och Tilda

Sjukt grym kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0