< Till bloggens startsida

Fäviken Game Fair

Nu är jag hemma från Åre igen!

Igår kväll när vi kom fram till Åre gick vi på Holiday club och käkade middag. Senare handlade vi lite och åkte upp till stugan, som låg alldeles bredvid backarna och nästan under liftarna. Stugan var super fin, utsikten var awesome och allt var super. Vi spelade kort hela kvällen, surrade och åt lite gott. 

Imorrse packade vi ihop efter frukost och åkte till Fäviken för att gå på jaktmässa. Nu är jag inte så intresserad av jakt som resterande i min familj men det är kul att gå på jaktmässa! Kollade på massa fiffiga grejer, kollade på när de provade hundar på björnjakt och kollade på träning av vildsvinsjakt, på timmershow och massa annat skoj. Klappade även på hur många söta valpar som hellst!

Nu är halva mitt ansikte bränt och jag är hemma. Tog med mig en skjorta och en burk med skinn balsam hem. Nirrenice. 


Nu ska jag slå på film och sova. Är sjukt trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0