< Till bloggens startsida

you are more than that

Mötte upp Hanna igår efter skolan och käkade på kebab city. Sedan mötte vi upp William och jag gick för att leka på stan i några timmar i väntan på att dom skulle komma tillbaka. Jag hade ytterst .. trevligt. Kollade i affärer, vilket SUGER om man inte har några pengar. Gick runt hamnen och tillbaka. Satte mig på en stol och kollade på folk. Dessutom fuckade min telefon ur, och eftersom jag bytte simkort hade jag inte ändrar min simkod, och kunde därför inte slå på telefonen. Blev tvingad att gå och sätta mig på navet så länge, och sedan fick jag faktiskt syn på hannis! HAPPY MOMENT

Vi tjockade chips, dipp, läsk, godis, godis och ännu mera godis. göttans! 
Nu sitter jag hemma hos pälster och har precis tjockat i mig en massa tacos. 
BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0