< Till bloggens startsida

Utkast: Jan. 5, 2011

Jag har just kommit hem från en halvdag i stan tillsammans med Emma och söt Astrid. Vid 11 ringde Astrid mig, som vanligt låg jag fortfarande och sov. Först var det bara tyst i telefonen, men sedan började hon prata och berättade att de skulle komma om en kvart. Så jag slängde mig upp ur sängen och grejade lite. Sedan kom dom och hämtade mig och vi for till staden. Hade tänkt köpa ett par ridvantar, men ack nej, det fanns inga bra vinter ridvantar, så det enda jag handlade var godis. Vi var på ToysRus också. Astrid är så jäkla skön tjej!

- Mamma, kan jag få en sån här? (pekar på en grej för närmare tusenlappen)
- Nej, den var alldeles för dyr.
- Men det gör ingeeeet. 

Och på hemvägen satt hon och berättade för mig att man faktiskt inte får dricka öl när man åker bil för att man kan köra i diket då. Åh vad den ungen är go! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0