< Till bloggens startsida

trojanhäst

Skulle försöka spela lite The sims 3, men visste inte hur jag skulle installera osv så det sket sig och jag tog bort hela skiten. Lika brare. Såg på J vm, Sverige - Ryssland förut, gick ju åt helvete. Sista straffen missar Lander och dom kommer inte till finalen. Mindre trevligt. Ska väll slå på en film snart för att få sig en blund innan jag ska upp och rida. Har förövrigt fetaste träningsvärken.


håller på att söka igenom datorn efter virus. måste helt ärligt säga att jag är super rädd för resultatet. lärju ha typ 1145 trojaner och 264.56 spionprogram. hejsan hoppsan säger jag till dom och sedan är dom putsväck får vi hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0