< Till bloggens startsida

this is a crime

Jag gillar inte längre Fredagar. Förut innebar Fredagar att man fick sluta tidigt och bara softa lektioner. Nu förtiden innebär det att man börjar super tidigt, har mer lektioner än någon annan dag på hela veckan och slutar klockan tre, vilket betyder att man faktiskt inte kan ta någon buss eller något tåg hem förrän 16.20 eller 16.35. Så idag ska jag och Therese dra och fika lite efter plugget, hon ville äta glass buffé på Biteline,  jag ville dricka kaffe på Barista, och eftersom jag är bäst fick jag som jag ville! Biteline blir en annan dag.


hörs och syns

bye

Kommentarer
Leia hjalmarsson ''jaa, som hon i starwars..''

haha, ja har suttit i den där fotöljen och filosoferat.. COOOOOLT!! ;D

2011-01-21 @ 20:14:19
URL: http://itsnoface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0