< Till bloggens startsida

snöskottare.

Jag ska bli en nyttig tjej idag. Jag ska verkligen. Dessutom ska jag faktiskt börja äta riktiga måltider. Har börjat med att dricka te och käka macka till frukost, dock drack jag kaffe när jag kom till stan, kom på nu att det inte kanske är så bra. Ett fusk hittills. Men det var inte meningen.. 

Börjar förmodligen att bli sjuk också. Har sjukt ont i magen och vill bara lägga mig ner och spy. Vill ta av mig mina strumpbyxor jag har på mig idag. Dessutom fryser jag hela tiden och blir irriterad på allt hela tiden känns det som. Dagen som började så bra. Dock finns det vissa ljus här idag. Tågbussar, simones kommentar, therese och att det snart är lunch. 


Såhär less är jag nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0