< Till bloggens startsida

she allways belong to someone else.

Jag är alltid uppe så förjävla länge nuförtiden. Det kan ju inte vara bra det heller. Men det kan ju inte vara bra att sova om man inte är trött heller.. Ikväll har jag fördrivit tiden på att kolla på massa gamla bilder och lyssnar på musik. Det är knäppt hur mycket minnen en bild kan fånga. Jag älskar att titta på bilder och minnas. Det är nog det bästa som finns.

Imorgon ska jag till Ellen också. Vi ska ha myskväll hela kvällen. Men först ska vi ta oss till Tirsta, lite senare till Fränsta för att köpa hårfärg och sola. Det blir nog awsome det kan jag tänka mig! 

Dags att slå på en film att somna till!
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0