< Till bloggens startsida

ögongodis del 1

jag och min kära vän elin sitter och diskuterar snygga kändis killar. detta är alltså de jag tycker är dem snyggaste killarna i hela världen typ;
Jensen Ackles
Mest känd ifrån Supernatural tror jag. Emmas förtjänst att jag vet vem han är tror jag. Fick även veta utav Elin att han är med i SmallVille en bit också. M-m-m
Cam Gigandet




Mest känd från The O.C och Never back down. Riktigt bra filmer, dock är han the bad boy i båda!

Charlie Hunnam





Jag har bara sett honom spela i Green Street Hooligans. Fastnade direkt. Ojojoj!

Kommentarer
Emma

Skönt att se att ni snappar upp lite jag lär er! Jensen Ackles! MJAUOO!

2011-01-02 @ 20:37:34
URL: http://mahoglunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0