< Till bloggens startsida

kryptonit

Som alltid var jag ju ute i sista minuten med min svenska uppgift, och sen läser jag att man faktiskt får vara ledig första timmen imorgon ifall man lämnar in uppgiften innan lektionen. Ja tack sa jag och skrev den fort som fan! Nu blir det till att sova en timme extra imorgon. Soft!

Nej nu ska jag slå på en vacker filmsnutt att göra mig själv trött till. Är dock rädd att det inte går eftersom jag råkade ta en ofrivillig powernap när jag läste svenska boken. Jag bara låg där och sedan vaknade jag av att jag låg och sov med boken på magen. Det har gått för långt...



Ungefär sådär kul är mitt liv, som bilden ovan. hehe.

Nu måste jag verkligen ta och somna, för imorgon ska jag träffa världen härligaste klassisar. Har faktiskt saknat alla mina fina vänner. Naaw.

GODNATT



Kommentarer
thess

naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw vackert av dig! :')

2011-01-10 @ 09:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0