< Till bloggens startsida

jag känner mig halv utan dig.

Försöker sätta fingrarna på rätt tangenter, så det ska bli ett bra inlägg. Känner att jag är förjävla tråkig när jag bloggar nuförtiden. Lovar och svär att det kommer bli bättre när skolan börjar med tanke på att det faktiskt händer grejer då.

Idag har jag varit och lekt i stallet ett tag. Tog en ridtur tillsammans med Elin också. Drog hem och käkade bara för att sedan möta Andreas och Ellen, för att gå hem och slappa hos Ellen. Kom hem vid halv tolv någon gång.
Sedan dess har jag suttit vid min kära dator och ätit lite mackor med julskinka på. Blev jävligt sugen på dricka nu med det skiter man väll i.
Thought I couldn't live without you
It's gonna hurt when it heals too
It'll all get better in time
Even though I really love you
I'm gonna smile 'cause I deserve to
It'll all get better in time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0