< Till bloggens startsida

i don't want to be the one, left in there

Försökte sova, men jag är inte ett dugg trött! Istället kom jag på att jag ska börja styrketräna. Varför har jag inte gjort det innan? Vi har ju en massa grejer hemma redan. Motionscykel, sån där bänk med massa olika grejer på, hantlar och dessutom kan man ju göra en del själv också. Ska fan börja med det imorgon tror jag.

Går i skolan från 8.20 - 13.20 imorgon, efter det ska jag åka till stallet tänkte jag. Lite ridning på kvällen skadar inte. Dessutom styrketräna lite när jag kommer hem. Jag känner verkligen för att träna lite nu! 

Nej, ska göra ett nytt försök att somna nu. Godnatt!


Ett tag tränade jag faktiskt riktigt mycket! Ska ta tag i det här nu. Fit for beach 2011!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0