< Till bloggens startsida

i don't want the world to see me, because i don't think they'd understand.

Fått veta två otroligt roliga saker idag! Två saker som får mig att bli extra glad och två saker att se fram emot!
Det ena tänker jag inte nämna nu. Inte än på ett tag, eftersom det inte är någonting säkert alls. Det är bara en idé. Men det ger mig ändå hopp om saker och ting. 

Den andra saken är bestämd, eller jag tror det i alla fall. Vecka sex åker jag, Hanna, Lena och mamma till stockholm över helgen för att bo på hotell, gå på teater och mysa! Låter riktigt bra, och jag är sjukt sugen på att komma bort härifrån. Jag är sjukt sugen på att bara glömma allt för en stund och vara med Hanna långt hemifrån där de enda bekymren finns i mitt huvud. I'm so exited!




hon är bland de bästa som jag känner. den som inte lider med mig utan den som stöttar mig istället. jag vet att hon skulle finnas där vad som än hände. vi är släkt, men även bra vänner, och jag älskar henne grymt mycket. hon har funnits där hela livet och vi har gått igenom endel. hon har alltid funnits där, och hon vet precis hur jag känner även fast jag inte säger det. hon vet nästintill allt om mig och det är otroligt skönt att veta att hon alltid finns där. att jag kan ringa klockan 4 på morgonen och hon svarar. jag är glad att jag har henne.

PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0