< Till bloggens startsida

I brist på ett liv gör jag detta.

1. Fullständigt namn? - Olina Linnea Eriksson
2. Född år?- 1995
3. Vart bor du? - Torpshammar - klöstre
4. Färg på ditt hus? - blått
5. Hus eller lägenhet? - hus
6. Klass? -  SP10
7. Vilket år tar du studenten? - 2013
8. När gick du upp i morse? -  05.30
9. När ska du sova? - om en timme?

10. Vad har du ätit idag? - kyckling, makaroner och köttbullar

11. Dagens klädsel? - jeansthights, t-shirt & kavaj
12. Dagens smink? - det vanliga
13. Dagens roligaste? - andreas på lektionen (redan skrivit om det)

Socialt:
14. Har du många vänner? - ja det har jag
15. Har du ovänner? - tror jag ej
16. Vem chattade du med senast? - viktor
17. Har du pojk-/flickvän? - nope
18. Vem pratade du med sist? - hanna tror jag
19. Vem fick du senast sms ifrån? - hanna där å

Senaste:
29. Gången du shoppade? - minns inte
30. Gången du hade sex? - ett par veckor sedan
31.
Gången du var kåt? - töntfråga
32. Gången du rökte? - pass
33.
Gången du var glad?- idag
34.
Gången du sa att du gillade någon?- några månader sen?
35. Gången du drack?- inte så länge sen
36. Personen du kramade?- kommer inte ihåg
37. Personen du bråkade med? - mammi och pappi
38. Personen du blev ovän med? - kommer ej ihåg
39. Gången du fick skrattattack? - idag
40. Personen du snackade i tel med? - hannis!
41. Gången du grät ? - förut, haha!
42. Gången du hade oralsex? - puss
43. Personen du sa snygg till - jag vet inte


Favorit:
20. Film? - green street hooligans
21. Låt? - föredrar ellens spellista.
22. Mat? - tacos
23. Dryck? - fanta

24. Färg? - grönt är skönt
25. Stad? -  sthlm?
26. Land? -  usa
27. Ämne i skolan? - rast eller lunch (på min skola verkar det vara ett ämne)
28. Människa? - har nog ingen favorit

Antingen eller:
44. Svart eller vitt? - beror på vad
45. Hund eller katt? - hund
46. Ute eller hemma? - beror på humör
47. Tvspel eller datorspel? - tvspel
48. Singel eller upptagen? - beror på
49. Hångla eller ha sex? -  beror på
50. Lunarstorm, msn eller playahead? - msn
51. Ragga eller bli uppraggad? - uppraggad
52. Blont eller svart hår? - blondt
53. Har du blåa ögon eller bruna? - blåa
54. Choklad eller lakrits? - choklad,
55. Coca cola eller fanta? - fanta såklart
56. Pizza eller kebab? - pizza
57. Randigt eller prickigt? - ingenting
58. Kille eller tjej? - kille tror jag. uppfatta mig inte fel, tycker om tjejer också, men killar är inte så komplicerade att umgås med!
59. Älska eller bli älskad? - båda
60. Leva eller dö? - leva
61. Vänner eller familj? - båda

Antal
62. Personer du älskar? - kan man ens räkna alla?
63. Personer du hatar? -  ingen
64. Glassar du ätit på en dag? - ingen aning. antagligen jävligt många. tänker på glassmaraton i norge.
65. Gånger du haft minnesluckor? - ett par gånger. it's fun sometimes!
66. Gånger du varit hög? - aldri, eller varje dag?
67. Personer du saknar just nu? - ett par styckna
68. Gånger ditt hjärta brustit? - ett par gånger

Vem:
69. Kommer du inte överens med? - ibland mina föräldrar
70. Vill du kyssa nu? - passaren då

71. Ska du träffa imorgon? - mina klassisar och hanna!
72. Sjöng du senast för? - pappa och broder
73. Skickade du senast gb till i pea - jag har inte pea
74. Spelade du tvspel med senast? - philip?
75. Vill du ta med på resa nu? - jag vet inte riktigt
76. Vill du kasta en sten i huvudet på? - ingen faktiskt
77. Förtjänar att dö? - ingen
78. Är söt? - alla är söta!
79. Vill du sova jämsides med i natt? - skulle vara kul att tala om. fast nä

Vad:
80. Gör dig glad? - vänner, kalas, minnen
81. Gör dig ledsen? - minnen, misstag,
82. Vill du helst göra nu? - se på film
83. Önskar du att du slapp göra? - gå i skolan
85. Önskar du dig i födelsedagspresent? - pengar & håkan hellström biljett
86. Längtar du till? - my sweet sixteen och sommar.
87. Tycker du om dina betyg? - awsome. eller va?
88. Ångrar du i ditt liv? -  en del grejer jag helst inte pratar om
89. Är det bästa som hänt dig? - en massa grejer 

Vad tycker du om?
90. Rökare? - deras egna val. har väll inget emot dem
91. Bråk? - onödigt?
92. Killar? -  dom är lätta att vara med. vissa är komplicerade och hjärndöa, men det kan väll egentligen alla vara. tycker om pojkar ja!
93. Tjejer? - mer komplicerade. men as kula, dessutom förstår dom en. däremot kan vissa vara hjärndöa och komplicerade där också.
94. Skola? - rätt kul att umgås med klassisarna, men as jobbigt.
95. Framtid? - onödigt att tänka på

Övrigt:
96. Är du kär? - nej? tror inte det, eller jag vet inte.
97. Hur lång är du? - 1.63
98. Första tanken när du vaknade? - fuck. försov mig!
99. Sista tanken när du somnade? - stänga av datorn
100. Hur mycket är klockan nu? - 23.48

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0