< Till bloggens startsida

happy birthday to me

Födelsedan är ju som sagt idag, och den har varit grym! Förutom att jag fick tok springa till bussen så har den faktiskt varit bra! Slutade skolan klockan halv 5, gick till tåget och åkte hem. Käkade lite kycklingrulle och myste lite och nu sitter jag här! Eftersom även Josefin i min klass fyller år idag fick vi mycket vacker sång på historian. Amazing!




fick den här sötlampan i prisse!



fått en helkropps spegel, bestick (ska ju kanske flytta till staden i tvåan), pengar, resan till sthlm, ska få mera pengar i sthlm (dom tror jag kommer göra av med dom innan annars!?), sedan ska jag göra om i mitt rum, måla om, ny byrå, en till säng osv.

Dags för mera mat nu! Gött.

Kommentarer
elonius

ÅÅÅÅH FINASTE FAMILJEN!!!

2011-01-19 @ 20:21:56
URL: http://elenpelen.blogg.se/
Hanna

hehehe säger väl grattis här också då krossarN^!!!!

2011-01-19 @ 22:50:40
URL: http://hanis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0