< Till bloggens startsida

guiena pigs are not cute sometimes

När jag vaknade imorrse så hade jag sovit en timme för länge, blev as stressigt men jag hann i alla fall med 7.10 bussen. Vid Nedansjö gick Criddes säte sönder, och han satt framför mig så det lutades mot mitt ben hela vägen, så jävla jobbigt och ont! Hade seminarium på första timmen, sa inte så mycket, hehe. Har precis haft engelska tal för en fjärdedel av klassen, gick väll sådär tror jag. Nu väntar jag på att Therese ska bli klar med sitt tal så jag kan få äta maaaaat!



Kommentarer
Millan

Åh hatar när man sover över tiden, känns som att hela dagen blir förstörd när man får stressa på morgonen. Jag är en sån som helst vill ha 2-3 timmar innan jag ska iväg så jag hinner göra ordning mig i lugn och ro och sen slappa med frukosten framför TVn. Hoppas du får en bra dag iallafall! /Millan

2011-01-17 @ 11:10:32
URL: http://missmillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0