< Till bloggens startsida

everyday feels like the last, without you.

Jag sitter på skolan nu och slutar snart. Jag slapp ju som sagt att gå på första lektionen, riktigt soft. Jag kunde inte somna förän vid 1 någon gång, så jag låg vaken och lyssnade på musik tills dess. När jag vaknade var jag faktiskt jätte pigg och orkade med att tvätta ansiktet, sminka mig, fixa håret, äta och ta det lite lugnt samtidigt som jag lyssnade på musik. Det har hänt någonting radikalt!

Jag slutar snart, och ska först på biblioteket och sedan ska jag ta 2 tåget hem. Senare ikväll ska jag och Ellen på badhuset och simma, efter det ska vi nog sola en stund också. 


kommer förmodligen se ut sådär efter idag. yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0