< Till bloggens startsida

du sänkte kaptenen

Tjenis! Nu tror ni att jag har sovit tills nu, men nejnej! Jag blev väckt vid kvart i 10 utav Emma som frågade om jag kunde hjälpa henne för att det blivit översvämning i stallet (igen!). Så det var bara att slänga sig upp och kasta i sig någonting snabbt att äta för att sedan fara till stallet och hinka ur vatten ur stallet hela förmiddagen. Väldigt kul och intressant!

Nu ska jag duscha riktigt varmt och länge! Sedan ska jag ta mig ut och fota lite i det fina vädret. Har ingen lust att sitta vid datorn idag faktiskt. 

Hörshej.

Kommentarer
Anonym

älskar din header göllet!!

2011-01-09 @ 15:02:49
URL: http://jagba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0