< Till bloggens startsida

don't stop believin'

Imorgon börjar jag inte för än 12.20, så det blir sovmorgon. Soft! Därefter har jag två lektioner, historia och religion, sedan slutar jag eftersom spanska lektionen är inställd. Efter det ska jag möta upp Hanna i stan för att käka lite, sedan ska jag hitta på något annat i ett par timmar för att sedan möta upp henne igen och åka hem till henne för övernattning. Blir kalasbra eftersom vi knappt ses längre. Den kvinnan är så otrolig att umgås med. Dessutom ska jag slänga med mig min älskade kamera så jag kan få lite kort på na, och kanske några på skolan. Blir kalas dag imorrn alltså!


tänkte lägga in en bild på hannis, men hittade denna go bild på en utav de sötaste ungarna i världen. det finns inte många barn som jag verkligen tycker om av hela mitt hjärta men hon är en sån, hon och astrid! :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0