< Till bloggens startsida

det går inte att laga en blommas blad.

Har precis kommit hem efter en helkväll med kalas! Vi var först hos min morbror för att samla ihop alla familjerna, och eftersom det var derby hockey så slog vi oss alla ner framför tv'n. Rätt kul att kolla på derby när halva släkten hejar på Timrå och andra halvan på Modo, lyckat! Efter det åkte alla hem till mostern för att fira hennes födelsedag. Åt trerätters och mådde gott. Träffade en del mostrar och morbröder jag knappt sett på hela förra året också. Bilder kommer imorgon! Som vanligt när vi har släktträffar på mammas sida så var de flesta samtalsämnena inne på längdskidor, jakt och blommor. Den här gången var det faktiskt morbröderna som pratade blommor! Fast jag var bara med i slutet av samtalen, för jag fick såklart sitta vid barnbordet. Får gotta mig åt att jag är äldst där i alla fall. 

Morbror 1: Hur gör man med den här blomman då? 
Morbror 2: Men släng skiten!! Om det kommer en älg neranför så ser du ju inte den annars! 

Besatt? Absolut inte. Blir lite orolig över detta med tanke på att hela min familj, mina morbröder, mina farbröder, mina kusiner och ungefär alla i våran familjs omgivning är besatt utav jakt. JAG TÄNKER INTE BLI DET.
punkt slut hej.

Kommentarer
Leia Hjalmarsson- ''jaa, som hon i starwars.. ''

du kan vara snygg...

2011-01-23 @ 12:50:00
URL: http://itsnoface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0