< Till bloggens startsida

Dag två: Nio saker om dig själv

1. Jag har färgat brunt hår, blåa ögon och färgade svart/bruna ögonbryn.
2. Min vanliga hårfärg är mörkblond, men jag passar bäst i brunt!
3. Jag är 163 cm lång men önskar att jag var lite längre.
4. Jag är inte rädd för så många saker, bara mig själv och att folk ska lämna mig ensam kvar. Dessutom att jag ska vakna upp naken i en simbassäng fullt med människor.
5. Jag får jämt ångest över skolarbeten men orkar aldrig göra dom för än i sista minuter.
6. Jag går i gymnasiet eftersom jag bara gick halva sexårs och halva ettan. Jag är alltså nittiofemma och går första ring i år.
7. Jag vill bli psykolog när jag blir stor.
8. Jag är dålig på att spara pengar. Jag handlar helst upp alltihopa på en gång! (måste dock bli bättre på detta)
9. Jag fyller arton år på en Lördag.
10. Jag har någon sorts tvångstanke då jag måste göra saker en exakt tid. T.ex. om jag ska gå till bussen och är klar 16 minuter över så måste jag vänta till 20 minuter över för att det ska vara en exakt tid. HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0