< Till bloggens startsida

Dag tre: Åtta sätt att vinna ditt hjärta

1. Vara en vacker person, (då menar jag fram för allt en vacker personlighet,)
2. Jag tycker faktiskt att utseendet spelar roll! Eftersom man faktiskt inte lägger märke till kanske mindre fina lika mycket som man lägger märke till snygga människor. Så ja, det är ett fett plus att vara snygg.
3. Man är sig själv. Jag hatar människor som inte är sig själv.
4. Man har en kul humor och gillar att skämta och är sarkastisk.
5. Man uppvaktar mig och säger fina saker till mig.
6. Man är framåt och vågar säga vad man tycker. Men ändå inte är för på.
7. Man är positiv och glad.
8. Man tycker om mig för det jag är, inte för den någon tycker jag ska vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0