< Till bloggens startsida

Dag nio: Två fina minnen

Jag har så många otroligt fina minnen, men många otroligt fina människor! Det är svårt att välja ut bara ett men kan ju ta några som jag tycker om starkt.

1. Det första får bli skolavslutningen i nian. Det började med att vi käkade tårta allihopa i skolans matsal. Sedan sa vi hejdå och kramade varenda lärare, där kom det lite tårar minsann. Efter det gick högstadiet ner till kyrkan för att ha avslutning och vi fick våra betyg. Några timmar senare åkte min klass till bygdegåren i hjältan för att umgås hela kvällen och natten! Vi grillade, käkade, drack gott och umgicks. Senare kom resten utav nian och det blev en hel del dans, sång, prat och vi hade så himla kul. Allvarligt den roligaste stunden tillsammans med hela nian som varit. Vi har haft fler klassfesten, men denna slog allt. Alla var så glada, vi hade en underbar gemenskap och alla var med alla. Otroligt! :')


2. Ett andra minne måste vara när jag och Ellen åkte till Danmark på prao. Ett otroligt fint minne. Jag lärde mig verkligen mycket om mig själv, om andra dessutom lärde jag känna Andrea bättre, som nu är min tränare också. Att åka själv tillsammans med Ellen till ett grannland, utan föräldrar och massa arbete, det var verkligen super kul. Men gud så vi slet! Det var nästan som semester när vi kom hem igen.



minnen för livet helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0