< Till bloggens startsida

Dag ett: Tio saker du vill göra innan du dör

1. Bo i The United States Of America.
2. Hoppa fallskärm.
3. Resa jorden runt.
4. Skriva värsta långa avskedsbrevet till alla jag känner.
Samt skriva ett testamente där alla jag känner får fetaste summan med pengar.
5. Ha en stjärna på walk of fame.
6. Upptäcka något riktigt coolt som ingen annan upptäckt ännu.
7. Få söta barn.
8. Kramas med Jensen Ackles, Grant Newman, Joel Kinnaman, eller Charlie Hunnam.
9. Tatuera något riktigt coolt på min rygg eller någon annan kroppsdel.
10. Leva livet in i det sista. Det betyder alltså kalasa mycket, resa, umgås, göra det jag tycker om helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0