< Till bloggens startsida

coming down

TJENIS!
Jag är redan hemma i lilla Torpshammar jag. Jag klev upp och orkade faktiskt fixa mig idag. Åkte på skolan och kom 15 minuter försent till första lektionen som var samhälle. Då fick vi veta att två av våra 4 lektioner idag var inställda, så vi skulle behöva ha 5 timmars hål idag. Men vi flörtade till oss en till inställd lektion av engelska läraren, så då tog jag bussen hem istället. Träffade Peppe och hans vän också så lekte med dom tills dom klev av. Nu har jag käkat kebab, gött!


En sån här väska köpte jag idag. Har kollar på den ungefär en miljard gånger!
GinaTricot - 300 Sek.

Kommentarer
Anonym

asfiiin!!

2011-01-25 @ 14:30:41
URL: http://jagba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0