< Till bloggens startsida

can we bring yesterday back?

Nu är jag hemma igen efter att ha brottats med en galen och rädd liten mula. Hon är förjävla stark alltså! Både jag och Elin försökte hålla i henne med det fungerar fan inte bättre för att man är två. Båda två åkte hejdlöst bakom henne och försökte stoppa henne men hon är alldeles för stark. Dessutom blev jag in prejad i hövagnen. Det påminner mig lite om den dagen Emma skulle tävla körning med våran förra mula Iris. Jag skulle hålla henne medans Emma tog på vagnen. Det slutade med att jag blev inträngd i ett litet utrymme och en stegrande Iris bakom mig och jag fick skakeln rakt i ryggen. Ibland är det förjävla roligt med djur!


Ikväll blir jag bara hemma tror jag. Är rätt så trött och känner inte för att göra något annat. 
Puss hej.

Kommentarer
Leia Hjalmarsson - '' ja, som hon i starwars.. ''

aa, ska dit på måndag minsan! :D

2011-01-15 @ 16:54:11
URL: http://itsnoface.blogg.se/
Leia Hjalmarsson - '' ja, som hon i starwars.. ''

kommer du vara där? :D

2011-01-15 @ 19:08:33
URL: http://itsnoface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0