< Till bloggens startsida

as allways, så är jag lite besatt av listor. bättre sent än aldrig!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? en heldel faktiskt
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? tror jag då rakt inte. skulle vara ellen då.
4. Dog någon som stod dig nära? farmorn
5. Vilka länder besökte du? norge
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? jag vet inte riktigt.
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 15 oktober, sista april, 13 aug, 11 juni
8. Vad var din största framgång 2010? jag lärde känna mig själv
9. Största misstaget? att vara så jävla dum i huvudet mot folk som betyder mycket
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? sjuk har jag väll varit
11. Bästa köpet? rätt många grejer
12. Vad spenderade du mest pengar på? godis?
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? mycket. bra människor, djur, andra grejer
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Från och med du - Oskar Linnros, Samson, The scientist, pictures of you, Gråt inte mer, love the way you lie, beautiful
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? både och tror jag
16. Vad önskar du att du gjort mer? tävlat, åkt moped, kalasat 
17. Vad önskar du att du gjort mindre? tänkt dåliga tankar 
18. Hur tillbringar du julen? med familjen,
19. Blev du kär i år? nej.
20. Favoritprogram på TV? cougar town
21. Bästa boken du läste i år? räcker det om jag älskar dig
22. Största musikaliska upptäckten? oskar linnros och eminem
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? pengar antar jag
25. Något du önskade dig men inte fick? jag vet inte riktigt
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? åt romantisk middag med ellen tror jag
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? aa, finns det nog.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? tråkig?
29. Vad fick dig att må bra? nya vänner, bra personer och gamla vänner
30. Vilken kändis var du mest sugen på? joel kinnaman
31. Vem saknade du? från och till, olika
32. De bästa nya människorna du träffade? Andreas, Philip, Therese, Agnes, Rebecca, Simone, Lovisa, och flera andra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0