< Till bloggens startsida

a reason

Goddagens! Jag vaknade för typ en timme sedan och det känns ju förjävligt om jag får uttrycka mig själv. Men vi var uppe väldigt sent igår. Vi spelade schack, såg på I am Sam, spelade dator och gjorde andra grejer. Ikväll ska jag gå och lägga mig super duper tidigt bara för att försöka vända tillbaka dygnet lite innan skolan börjar. Lite sent påtänkt kanske, men det skiter väll jag i! 

Nu måste jag verkligen börja med mina läxor lite. Jag ska skriva ett 3-minuters tal på Engelska som jag ska läsa upp för klassen. Klurar fortfarande på vad det ska handla om. Tror jag ska vara lite tråkig och skriva om min favorit plats, vilket är i Tirsta. Kanske blir svin tråkigt att lyssna på, men det skiter väll jag i, bara jag får bra betyg.

Återkommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0