< Till bloggens startsida

yes, it's done. i'm a free woman!!!!!! not.

Jahaja mina små hönor. Nu har jag valt. Valde; Engelska C, rättskunskap, organistion och ledarskap, information och layout A och affärsjuridik. Duktig kvinna.

Snacka om att jag alltid väljer i sista sekunden. Jag valde gymnasium i allra sista minuten, sista dagen, utan att ens ha kollat på skolorna jag valt att gå på. Nu väljer jag individuella val helt utan att jag vet vad kurserna innebär. Men det brukar bli bra så. Får allt hoppas på det nu också!

Godnatt krossarn lövers.



Kommentarer
Hanna

själv ska jag gråta hela natten för jag inte vet vad jag ska ta förutom engelska c och matte e......

2011-02-18 @ 00:51:48
URL: http://hanis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0