< Till bloggens startsida

stockholmsstad vinter 11

I helgen var jag, Hanna, mamma och Lena till stockholm för att ha tjejhelg där. Det blev mycket shopping, mycket god mat också såg vi på Romeo & Julia med Måns Zelmerlöv, samt myste en hel del!


hanna gillar te

at train


första kvällen, tapas bar. 


sletna bruar efter en fem timmars tågresa

två snygga brudar käkar brunch på waynes coffee


jag och söt mamma käkar brunch på waynes.











två snygga mammor innan romeo och julia


jag och mammi på en as mysig kina restaurang! 
(ellen, vet att du gillar tröjan)

otroligt härlig helg med söta människor. fetaste besvikelsen att ben&jerry glassbaren inte var öppen. men annars var allting awsome. såg måns zelmerlöv in real life för satan! han var både så mycket snyggare och så mycket bättre i verkligheten. dessutom hittade jag min favorit teaterspelare där också. love u guys.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0