< Till bloggens startsida

pjååååååååååååål

Ikväll har jag pluggat, pluggat, fikat och pluggat! Jag började lite smått själv, sedan kom Malin hit och hjälpte mig lite, eller mycket. Vi körde igenom religionen och spanskan. Efter det såg vi på BB. Nu ligger jag i sängen och surar över att jag börjar 5 i 2 imorgon, jag måste ta bussen som är där 20 i 12, eftersom det inte går något annat än ett tåg som är framme vid 13.58 imorgon. Hade det varit vanlig lektion hade jag absolut tagit tåget. Men vi har prov den lektionen, så kan inte komma försent. Jag vill dööööö!


Alla människor i Sverige vet väll vad pjåla betyder? ELLER HUR. Har mött två styckna inom en vecka som inte vet vad pjåla betyder. Vad är felet!?!??!

Kommentarer
Hanna

vad är pjåla...?

2011-02-23 @ 11:46:46
URL: http://hanis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0