< Till bloggens startsida

oklarheter med detta uppdraget?

Jag följer kärleksfullt en hel del bloggar, inte bara kända bloggar, utan även mindre kända och kompisars bloggar. Men idag såg jag på Egoinas blogg att hon gjorde ett inlägg om vilka godisar som hon förknippar med när hon var liten. 

Då kom jag på att jag skulle göra ett liknande inlägg:


Tubble Gum, alltså Tuggummi på tub. As gött!
Dock så fick man alltid klippa upp den i slutet.


Små tuggummin, eller bugg kallade man det, som man köpte för en krona eller en femtioöring. Min favorit var helt klart jenka!


Fiftyfifty klubborna som såldes för en eller två silverkronor. As goa!


Godishalsband, godisarmband, godis till allt!


Äntligen lördag godis påsarna!


Kommentarer
emelie

ÅH, SAKNA!

2011-02-05 @ 21:37:25
URL: http://eeamh.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0