< Till bloggens startsida

Nothing to lose

Jag hatar tisdagar lite smått. Seriöst de tråkigaste och långsammaste dagarna i världshistorien! Börjar klockan tjugo över åtta med samhälle, matte till kvart över elva, sedan lunch, rast i två timmar, sedan idrott i över en timme och sedan engelska på det, så jag slutar halv 5. Dessutom är det exakt alltid något strul på schemat. Vi behöver inte gå vissa lektioner, lärare blir sjuka, lektioner som krockar, idrottslektioner som bara är knas och massa sånt. Rätt skönt, men ändå frustrerande! 

Jag är så himla trött nu, men jag funderar ändå på att gå ut och gå för att rensa tankarna lite. Ibland finns det inget skönare än att faktiskt gå ut och gå helt ensam med musik i öronen! Ska nog ta och göra det snart. 

Goodbye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0