< Till bloggens startsida

my weekend was great

Den här helgen har varit så sjukt bra för att sumera lite. På Fredagen åkte vi skoter med pojkarna, åkte hem till Walle och käkade tacos. Efter det kalasade vi lite och grejade på. 

På Lördagen åkte vi på E14 baren för att käka. På kvällen drog jag, Ellen, Mackan och Emil upp på Gösundaberget för att grilla lite. Vi åkte skoter upp. Grillade korv och käkade kex. Senare drog vi hem till Emil och chillade ett tag innan jag och Ellen åkte hem till oss.

På Söndagen sov jag ut, käkade riktig frukost och sedan drog jag och Ellen till stallet. Började med att mocka, som för en gångs skull var rätt kul för att vi har en asgrym grep nu! Efter det drog vi ut på en långtur med hästarna. Sedan tjänade vi lite cash för att vi hjälpte Emma med lite diverse grejer.

Kunde inte ha blivit bättre faktiskt! Att åka skoter med asbra människor och rida är det bästa man kan göra tror jag.

Hoppas ni blir bra avis nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0