< Till bloggens startsida

life sucks

Godmorgon!
Men vad trevligt gott folk att jag gått och blivit super förkyld. Kunde knappt öppna ögonen imorrse, hade as ont i halsen och huvudet och nacken, var dessutom jätte täppt i näsan och snorig som satan. Så jag blev hemma idag.

Varför lyckas jämt folk få för sig att ringa tidigt såna här mornar? Imorrse ringde Astrid och sa god jul. Jag förstod först inte ett dugg av vad hon sa. Sedan pratade vi en stund. Efter att jag somnat om igen ringde någon, som jag inte vet vem det var, och frågade vem den hade ringt till. Random!

Blir sängliggandes enda tills jag är frisk. Tänker inte gå utanför dörren en meter innan dess. Jag ska va frisk tills sthlm! Punkt.

Nu blire cupcakes och weeds.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0