< Till bloggens startsida

Jag vill säga någonting, men kan inte tänka klart.

Klockan är endast 20:30 och jag är fullt redo att lägga mig. Hur kommer detta sig? 

Jag älskar känslan jag känner nu. Att inte ha någonting som tynger en. Att inte vara stressad för fem öre, vilket jag varit väldigt mycket den senaste tiden. Att ha ett ny städat rum. Att ha allting gjort för dagen. Att allt är bra, rent och fantastiskt helt enkelt. Jag mår bra! 

Jag har diskat, bakat, tvättat, plockat undan, lagt fram kläder tills imorgon, slappat, planerat, bäddat rent i min säng, och dessutom så har det gått fantastiskt bra på skolan idag. Idag var en mycket bra dag helt enkelt. Imorgon ska bli en minst lika bra dag, sådetså. 

Nu ska jag lägga mig och läsa lite engelska, och sedan kolla på weeds för att sova senare. 
Godnatt.♥



Minns det som igår
Första gången du log 
Som om jag snubblade pladask 
På marken och bara dog



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0