< Till bloggens startsida

have you ever felt a lover, with just your hands?

Tror att min skola fått någon sorts mani för att prata inför grupp, i grupp eller liknande. Imorrse på svenskan fick vi ett påhittat ord som vi skulle komma på en betydelse till, sedan stå inför hela klassen och berätta betydelsen i en minut. Det var faktiskt riktigt kul, knäppa grejer kom vi fram till i alla fall! 
På Engelskan hade vi diskutioner i grupp. Och sedan hade jag, Therese och Lovisa naturkunskaps redovisning också. Det gick AWSOME! Kp tyckte att det var bra gjort och att vi skulle vara stolta över vårat arbete. Känns ju sjukt skönt!

Fick sluta tidigare också, så jag hann med 12.55 bussen. Nu måste jag plugga som satan hela kvällen!

lägger in fina bilder som rebbie knäppte senare också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0