< Till bloggens startsida

from the bottom of my heart, i apologise

Efter skolan stack jag, Simone och Lovisa på Barista för att fika. Jag dissade min efterlängtade chailatte och tog en kaffelatte med vanilj, dessutom en choklad biskivi. Hade det riktigt trevligt. Efter en stund var Lovisa tvungen att gå, men Simone och jag satt kvar en stund. Den tokan satt och glodde på en kille som stod på andra sidan gatan, han var riktigt läskig.. 









Dessa unga kvinnor är riktigt charmiga och så sjukt roliga! Puss på dom.


Kommentarer
ett skepp kom med lastat smört

AAWW hade det suupertrevligt med dig med olina! bästaste vän! vi måste göra om det ^^

:D

2011-02-04 @ 17:54:00
Lollo

FIN CHEYYYYYYYY

2011-02-04 @ 21:41:49
URL: http://desireforwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0