< Till bloggens startsida

adjosa

Kanske man ska ta tag i sitt liv en stund? Har bara legat inne och chillat hela dagen! Vilket är riktigt skönt ibland. Bara ligga inomhus och se på film eller något sånt. Vila upp sig helt enkelt! Senare måste jag fortsätta plugga lite religion och matte.

Imorgon är vi kanske lediga hela dagen. Om vi inte är det så är vi lediga halva dagen, och har bara lektioner fram tills lunch. Ifall det är skola imorgon ska jag och mina gofisar och fika på stan, men om vi är lediga drar jag till stallet hela dagen istället. Vi får veta ikväll om vi är lediga imorgon. Jag vet inte vad jag hoppas mest på, för det är aldrig fel med lite fredagsmys heller. Däremot kan man ju ha det varje fredag ändå. Jaja, vi får se!


hörs greker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0