< Till bloggens startsida

Men gu va kul med en liten lista

2011 - ÅRET SOM GÅTT

1. Var 2011 ett bra år för dig?
Absolut!

2. Vilken var den bästa stunden 2011?
Har haft många bra och fina stunder. Kommer ej på en bästa stund. 

3. Vilken var den värsta stunden 2011?
Kanske när Astrid gjorde illa sig och min fot pajade. C.H.O.C.K.

4. Var var du när 2011 började?
Hemma i la wood

5. Vilka var du med?

Mina släktingar

6. Var kommer du att vara när 2011 slutar?

I Sidsjöööö tror jag? I sundsvallet i alla fall!

7) Vilka kommer du vara med?
Ellen, och massa andra okända människor!

8. Höll du dina nyårslöften 2011?

Hade ej några.

9. Har du några nyårslöften för 2012?
Väga 12 kg.

10. Blev du kär 2011?
Kärlek är för mesarrr

11. Om ja, i vem?
Mes

12. Om ja, vet de om det?
Mesigt

13. Är du fortfarande kär i dem?
Nej, eller just det, det var ju mesigt!

14. Ångrar du det?

Nej!

15. Gjorde du slut med någon 2007?
Hmm. då var jag 12 år. så nej. 

16. Fick du några nya vänner?
Alla vill vara vän med mig, så ja.

17. Vilka är dina nya vänner?
Allah Meirenws 

18. Vilken var din favoritmånad 2011?
Juni, Juli och Augusti

19. Åkte du utomlands 2011?
NEJ

20. Hur många länder åkte du till 2011?
null

21. Förlorade du någon nära 2011?

NEJ

22. Saknade du någon under 2011?
JARÅ

23. Vilken var din favoritfilm 2011?
Hur många lingon finns det i världen

24. Vilken var din favoritsång 2011?
Nobody's perfect - Jessie J

25. Vilket var ditt favoritalbum 2011?

Who you are

26. Hur många konserter såg du 2011?
nune om inte det räknas med gatuferren

27. Favoritkonsert 2011?
skärp er

28. Drack du mycket alkohol 2011?
En whisky om dagen är bra för magen.

29. Tog du mycket droger 2011?
MEN VAFAN NÄEEE

30. Hur många hade du sex med 201?
315 pers.

31. Gjorde du något du skäms för?
Lär alla nog ha gjort.

32. Vilken var din största lögn?
Den här listan

33. Vilken var den värsta lögnen någon sa till dig?
Att jag är fet

34. Behandlade du någon dåligt under 2011?
Jag är en snel tjej

35. Behandlade någon dig dåligt?
Men neje.

36. Hur mycket pengar spenderade du 2011?
Alldeles för mycket

37. Vilken var din stoltaste stund?
När jag fick MVG på mitt spanskaprov

39. Om du fick gå tillbaka och ändra något, vad skulle det vara?
Ingenting. 

40. Vad är dina planer för 2012?
REZA


Årets Låt NUBUDYISPÖrFEKT
Årets Program Pretty little liars
Årets Bok Candide, för läste ingen annannnn.
Årets Film Hur många lingon finns det i världen
Årets Dricka Absint
Årets Plagg Balklänning
Årets Byxor Ridbyxor
Årets Sneakers röa konvärs
Årets Klocka Svart med äkta diamanter
Årets Doft Beckham eller Lacoste
Årets Smink Använder inte smink..
Årets Blogg behöver jag ens säga det? www.krossarn.blogg.se SÅKLART
Årets Nyårslöften skiter i allt

Årets DVD: P.s I love you
Årets resa: Årepåre kanske
Årets hotell: Holiday club
Årets museum: Har bara varit på inka och det sög.
Årets prestation: Har lärt mig att stå på ett ben
Årets mat: pasta med baconsås
Årets dryck: Absint
Årets restaurang: Kitchen Theatre
Årets land: Monglied
Årets omtanke: Tänker ej
Årets pinsammaste: Sket på mä på bussen
Årets idioter: Din mamma
Årets kräk: Ellen I NEDANSJÖ
Årets comeback: Ellen när dom åkte ifrån nedansjö (inom parantes jag fick inte vara med)
Årets längtan: mat
Årets förbannelse: klippmaskin föfaen
Årets kändis-hottie: Matt Lanter
Årets godaste: Ben&Jerry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0