< Till bloggens startsida

Snor lite jullista av lovisa

Pepparkakor - Lussebullar
Ischoklad - Marsipan
Köttbullar - Prinskorv
Julkorv - Julskinka
Lax - Sill
Revbensspjäll - Janssons frestelse
Ris a la malta - Risgrynsgröt
Rullsylta - Pastej
Glögg - Julmust
Ge - Få
Hemma - Borta
Utomlands - Sverige
Mysteriet på Greveholm - Dieselråttor och sjömansmöss
Chokladkalender - Paketkalender
Plastgran - Äkta
Arne Weise - Ernst

Hur och med vilka ska du fira jul i år?
Tillsammans med mina kusiner och deras familj, mormor, mina kusiners farmor och farfar och min morbror, hemma hos mina kusiner. 

Vad önskar du dig i julklapp?
Ett objektiv till min kamera, ridtäckbyxor och ett headset, samt lite annat smått och gott.


Vilken scen är bäst ur Kalles Jul klockan 15 på julafton?
Julklappsverkstaden, husvagnssemestern och ferdinand.

Brukar dina julaftnar leva upp till dina förväntningar?
Jarååå

Har du firat jul utomlands någongång?
Nepps

Vilket jullåt är den bästa?
Jag såg mamma kyssa tomten. HAHA, nä men jag vet inte.

Vilken julfilm är den bästa?
SUNES JUL

Har du varit Lucia någongång?
Nej, men varit med i ett flertal luciatåg. 

Berätta om ett julminne som betyder mycket för dig:
Jag har väl inget speciellt som jag tycker betyder mest. Men kanske när en del av släkten var i min stuga och firade tillsammans med farmorn. Det var så mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0