< Till bloggens startsida

krossarn tycker till

Nu vill väll alla såklart veta vad Krossarn tyckte om Idol 2011. Vem vill inte det liksom. 

Amanda Persson - Jag gillade henne i början. Hon var verkligen super duktig, men kvällen hon åkte ur var det dags för henne att packa sina väskor helt enkelt. Hon blev lite smått tråkig efter ett tag. Dock super duktig.
Roshana - På audition tyckte jag om henne, hon kunde stå på scenen, men hon var för mycket helt enkelt.
Denise - Jag tyckte inte hon var bra, inte alls. Dessutom var hon inte ens intressant eller stack ut på något vis. Det kändes som om hon var kvar bara för att hon var snygg. 

Emil - I början diggade jag honom och gillade hans sätt. Men även han blev tråkig och jag tycker att han gjorde mest samma saker hela tiden. 

Linni - Jag gillade Linni, jag gillade att hon var sig själv. Däremot tyckte jag inte att hon var en super bra sångerska eller artist. 

Olle - Samma som med Emil, han var jätte bra i början och jag gillade hans personlighet jätte mycket. Tillslut kändes det som om han gjorde samma saker hela tiden, och inte utvecklades speciellt mycket. 

André - Jag tyckte inte om André. Han kändes så överflödig. Det kändes som om han gjorde till sig hela tiden och jag köper verkligen inte de där hundögonen och plutläpparna. 

Amanda F - Hon var verkligen en värdig vinnare. Hon har verkligen utvecklats och hon vet precis vad hon gör, och gör allting rätt. Hon är sig själv och hon är så himla cool!

Robin - Jag diggade Robin från start. Jag blev helt knäpp när han sjöng. Han berörde mig verkligen. Älskar att han är så positiv och laddad hela tiden. Älskar Halo med honom. 

Molly - Verkligen asgrym. Den tjejen vet vad hon gör med sin röst! Hon hade verkligen kontrollen. 

Moa - Hon var min favorit från början och jag gillar hennes stil enormt! Hennes röst är hur cool och skön som hellst. 

Om jag hade fått välja hade Moa och Robin stått i final. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0