< Till bloggens startsida

right in the moment

Jag har inget liv och ni vet att jag älskart;

Dagens låt: Vart jag mig i världen vänder
Dagens dusch: Sånt äckel håller jag då verkligen inte på med.
Dagens frisyr: Uppsatt, as allways
Dagens smink: NOOOO
Dagens händelse: körde lite vilse på en väg jag åkt trettontusen gånger
Dagens planer: Tänkte sova.
Dagens vill ha: Ett liv tack.
Dagens saknad: Hannispannis kan de väll varå
Dagens drog: Marijuana
Dagens tråkigaste: har alltid kul ja vettni
Dagens finaste: jag själv.
Dagens måste: krossa något
Dagens dricka: fantah
Dagens köp: köpte lite hovslagar skills
Dagens mat: kötbullsmackor, pasta med baconsås
Dagens sjuka: jag har träningsvärk efter att ha spelat brännboll....
Dagens kärlek: kärlek är för mesar
Dagens mående: as gla, elleeeer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0