< Till bloggens startsida

A trip down memory lane - Summer vacation

Bjuder på en tillbaka blick av sommarlovet i bildform, bara för att jag saknar friheten så otroligt. 


Började sommarlovet med att tillbringa kvällarna/nätterna på Emmas altan i form av syjunta! Detta var alltså mitt resultat.


Ellens resultat. (Erkänn att min hjälm är snyggare!)


Åkte till Ljusdal och hälsade på Hanna ett par gånger. 


Firade Walle på hans 18-års dag. Julia var den enda som jag fick med på kort!


Red på en tjock liten häst, även kallas Hubbe.


Ägnade många kvällar till att grilla med fina vänner. 



Bilade en hel del. Denna kvällen tvingade vi Walle ner till Backetjärn.



Stekte på Backetjärn en hel del.  (ja vi gillar götta)


Åt mjukglass med Emil och Mackan.


Hade kubb/grill kväll tillsammans med Emil och Mackan hemma hos Ellen. 


Var brudtärna på min mosters bröllop.


Tävlade galopp med lill-jack.

Sen gjorde jag mycket mer. Såg på serier, var i Ellens stuga, mopedade, red häst, tävlade, åkte på bilresor, hade uppvisning som riddare, var barnvakt, slagit bräder och varit i stugan. Dock har jag lyckats tappa bort en massa bilder så ni får vara nöjda med det här!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0