< Till bloggens startsida

Sovtajm

Hej på er, era busiga blå bananer!

Idag tog jag ut monstret på en lång tur hem till lilla villan på klöstrevägen. Mamma var så rädd för honom att hon bara vågade skåda honom genom fönstret medans pappan glatt matade honom och beundrade honom samtidigt som monstret puffade frågande på pappi när han slutade matas. Broder min stod lite nervöst i dörren och kikade på honom, när jag bad sippe komma och klappa djuret så sa han högt ifrån, men erkände aldrig att han var rädder!



Jag har tappat bort mina nycklar och har fetaste paniken över detta. 
Detta betyder alltså;
  • Att jag inte kommer in på skolan, eftersom taggen sitter på nyckelknippan.
  • Jag måste alltså alltid umgås med någon när jag ska in på skolan.
  • Detta blir ett stort problem när jag oftast är på skolan först av allihopa.
  • Jag kan icke låsa upp mitt fina skåp.
  • Därför kan jag inte plocka fram mina fina böcker.
  • Kan därför bara jobba via datorn på skolan.
Jobbigt läge va!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0