< Till bloggens startsida

LISTAAAA

Nämn något som gjorde dig glad igår: Rida hest

Vad gjorde du kl 08 imorse: Åkte bussen

Vad gjorde du för 15 min sedan: Dampade över min sär dator

Det sista du sa högt: Det är smart! (om mig själv, till lovisa)

Det senaste någon sa till dig: SMART

Vad har du druckit idag: mjölk

Vad var det senaste du åt: fil och flingor

Vad var det senaste du köpte: jag minns ej

Vad är det för färg på din ytterdörr: brun

Vad är det för väder hos dig nu: soligt och varmt

Godaste glassmaken: pecannöt kola eller polka

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: neppp

Sover du tungt: absolut as tung

Drömmer du mardrömmar: inte ofta heller

Trivs du med ditt jobb: har inget jobb, så javisst

Favoritklädsel: mjukiskläder

Favoritlåt just nu: Black Dahlia

Vad ser du om du tittar till höger: sim1 och lovisaaa

Vad gör dig glad just nu: att jag ska köpa glass snart och att lovisa säger att jag är smalchey

Vad ska du göra härnäst: äta lurre och köpa glarre

Höger eller vänsterhänt: högern

Humör just nu: glad

Favoritgodis: chokla typ då

Kläder just nu: jeanstights, linne, adidaskofta, jacket

Sommarplaner: chilla, jobba, sola, bada, mopeda, leka med världens bästa människor och ba va.

Hur många kuddar sover du med: två

Spelar du något instrument: spelade tvärflöjt

Morgon eller nattmänniska: typ inget av dem

Vad är viktigast för dig: att må bra och ha kul

Är du kittlig: som satan

Snarkar du: nej men andas tungt som satan tydligen!?

Stjärntecken: stenbock, men sist jag kollade hade jag tydligen bytt!?

Äckligaste insekten: spindlar

Längtar du mest efter just nu: glarre och sommar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0