< Till bloggens startsida

lady silversvärd

Godkväller!

Jag åkte till stallet tidigare än väntat och grejade omkring lite. Efter ett par timmars arbetande och en paus med lunch i form av godis så åkte vi till Fränsta för att hämta barn, till Hallsta för att hämta hö och ägg, och till någonstans för att hämta andra grejor. Efter det fick vi väldigt bråttomt och tvingade Robert att laga middag åt oss. Mycket snällt lagade han hamburgare åt oss. Efter middagen så stressade vi ner till stallet igen, för då skulle vi leka riddare igen, precis som i somras! Nu börjar riddar träningarna igen och helt plötsligt byter jag skepnad till Lady Silversvärd.



Just nu är jag nog renare och fräschare än jag någonsin varit. Och det är ju lite skojsigt! Någonsin varit betyder alltså den senaste veckan.

GODNATT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0